Tuesday, January 4, 2011

嗯,看起来。。

近来一直有个古怪的女孩说我老土古板之类的,我真的不愿去相信她说的话,因为她本来也是很老土的女孩子。。
不过,我后来被迫去接受这个事实。。
有个在ISETAN做designer cum auditor的傻妹竟然表示认同,还给我建议:改发型,换服装造型,练fit我的身体@@
我要晕了。。自尊心遭到前所未有的打击。
哈哈,不过锦少有什么没遇过的,小儿科啦,给我3个月,会让你看到完全不一样的我~
加油啦 XD

2 comments:

Jamy Fong said...

well, we juz wait 4u 3 months.. lol.. :p
u will see different me soon,too! don frighten by my new look yaa. if u don like, juz don need 2leave comment on my pic which i post up soon..hahahaa jkjk zz

Martin錦少 said...

jamy want to change your outlook also?? erm, ok, then we jia you together lo, hope can success in 3 months time. I am looking forward for your new look also, haha~ xD